The new V4 GKTECH suspension arms are an even further improved version of our popular V3 Chromoly arms with even more adjustment.
Rear traction rods allow adjustment of the rear multi-link suspension.
They can be adjusted to eliminate bump steer and alter other rear suspension traction settings to improve suspension response.
The lengths on these arms are fully adjustable and with the right adjustments,
you can change the position and pitch of which the suspension rotates on, along with the amount of "anti-squat" of the rear.

- 5/8テフロンピロボールを採用
- クロモリ鋼 28mmOD 3mm厚チューブ&CNCマシニング
- CAD設計, FEAテスト, CNCマシニング, CNCマシニングアーム, CNCチューブノッチャー and TIG溶接.
- ロックボルト締付けトルク 30Nm(3.0kgf/m)、掲載画像参照
- 調整全長 185mm-240mm(取付ボルト中心間の距離)

- 日産 180sx
- 日産 S13 シルビア
- 日産 S14 シルビア
- 日産 S15 シルビア
- 日産 スカイライン R32 GTS-T
- 日産 スカイライン R32 GTR
- 日産 スカイライン R33 GTS-T
- 日産 スカイライン R33 GTR
- 日産 スカイライン R34 GTT
- 日産 スカイライン R34 GTR
- 日産 C33
- 日産 C34
- 日産 C35
- 日産 A31 Cefiro
- 日産 Z32 300zx